Post by daisigcontpawnmes on Feb 5, 2022 23:05:05 GMT 9
------------------------------------------
▶▶▶▶ Car Parking Multiplayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Car Parking Multiplayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker mynter ▞▞▞
▞▞▞ Car Parking Multiplayer 2022 version ▞▞▞
Uma comunidade portuguesa focada no jogo Car Parking Multiplayer para IOS e Android. **We also have an English Part of the server, scroll down to find more
Spill Police Car Parking gratis på CrazyGames. ... Police Car Parking. Bruk datamaskinen til å spille Police Car Parking. ... Madalin Cars Multiplayer.
Dere burde legge til sport + modus og hver gang dere vil kjøpe en bil forsvinner pengene og dere må fortsette å tjene penger om og om igjen, og på den gamle parkeringsplassen og det er politistasjon og brannstasjon og et sykehus vi kan ikke være noe, og i andre ting må vi betale ekte penger 😡 og du bør legge til dekkene mens du kjører og når du viser det bare ett gir, for eksempel kun manuell. Ny parkeringsplass så stor elsker det faktum at nye biler liker alt. Jeg kan ikke starte bilen din
Videoer og høydepunkter fra Car Parking Simulator 3D Game
Spillet er fint, men etter oppdatering er bilmodifisering vanskelig, det er ikke behov for oppgradering, unødvendige knapper lagt til som gjør det vanskelig å modifisere biler, så arbeid med det fjernet at alle unødvendige ting
Denne oppdateringen er nå nesten god og den trengte noen mindre endringer for billyden; på noen biler gjorde olhass en veldig god jobb for å endre billyder, og til slutt er den 4. i den siste bilen undervurdert, jeg håper den vil ha noen nye vinger som spillerne kan legge merke til.
Jeg liker dette spillet og nc-grafikken, men problemet er hvis de rapporterer deg. Du vil gå til svartelisten
Vennligst fiks multiplayer med venn.. det fortsetter å si at vennen min ikke er online mens han faktisk er online.. har du fortsatt dette problemet siden dag 1 til nå, men fortsatt ikke løst?
Baixar BookBites Bibliotek APK | Jogos e aplicativos Android
Den nye oppdateringen er ikke så fantastisk, de nye bilene er kule, men den eldre oppdateringen hadde en bedre startmeny med den gjennomsiktige svarte og gule, mens de hvite og blå menyene nå ikke er bra i det hele tatt, og den eldre oppdateringsbilen hørtes bedre ut der som på den nye oppdateringen høres det fryktelig ut
tbh dette er et av de beste bil-sim-spillene der ute, grafikken er gal, og det er bilene også, det eneste problemet er med de feilaktige bilene, hackerne liker kroppen til en annen bil og svindler deretter folk ut av bilen. handle ved å gi dem som en basisbil i stedet for det de handlet for, så jeg tror det burde være et rapportalternativ for disse svindlerne, men bortsett fra at dette spillet er flott
Jeg elsker virkelig spillet fin bil fin kontroll fin grafikk og fint spill Dette punktet mangler i dette spillet 1) vi kan ikke åpne soltaket og kan ikke kabriolet bil kan vi ikke lukke taket 2) legge til et elektrisk bil eksempel Tesla modell 3, modell S , modell x modell Y og Tesla superbil VENNLIGST LEGG DEM TIL 🙂🙂🙂 "rediger etter en lang måned senere"= jeg har lagt ut dette for lenge siden og du svarer ikke på det. Du bryr deg ikke om kunden din, det er derfor jeg gir 1 stjerne ☹️☹️. spillet er generelt bra
Du bør gi et alternativ til som er at en spillers bil er tilstede i spill, mens alle biler er tilstede under online eller offline spill
Beste
Hei, jeg rangerer 4 stjerner, jeg liker spillet, det er vakkert og kult, jeg liker bilene, men noen av spillerne bruker hacks og jukser, og glitcherne/Chrome-bilen er dårlig som at den må fjernes i spillet, og vær så snill å fikse talechatten. glittering og bugging, jeg elsker spillet takk håper du leser dette
Det er et flott spill, MEN det mangler ett kjøretøy og det kjøretøyet er... en motorsykkel, legg til motorsykler, det ville gjort dette spillet 10× bedre
Car Parking Multiplayer Simulare kcmo
Jeg liker dette spillet veldig godt, jeg anbefaler å spille dette når du kjeder deg og når du har fritid.
Jeg vil råde deg til å få dette spillet til å la folk sende hverandre penger. Det er derfor jeg ga 3 stjerner Takk.
Min siste anmeldelse ble fjernet, jeg tror jeg har gjort noen gyldige poeng, og jeg antar at noen ikke likte det. Ga den noen få stjerner forrige anmeldelse, men nå er den nede på én, skulle ønske den ikke kunne vært noen. Har ikke engang tenkt å komme med forslag til hva som kan gjøre spillet bedre, fordi det virker som om den som slettet min siste anmeldelse, ikke satte pris på mine observasjoner om hva som var nødvendig for å gjøre dette til et morsommere spill. Svært skuffende og vil avinstalleres. Forhåpentligvis vil anmeldelsen min fortsatt være her neste gang jeg sjekker.
Car Parking Multiplayer 4.7.1 Mod mye penger - APK Home
Annet spillet er bra, men jeg er lei av så mange svindlere der, det er derfor jeg sletter spillet ditt og kommer aldri til å bli totalt skuffet igjen
Angående den nye oppdateringen som en spiller som har spilt før den. Den nye oppdateringen teller ikke din tidligere erfaring med prestasjoner. Hvis du har fått 81/100 skatter som ikke telles der, hvis du finner de andre 19 skattene, vil det bare si at du har funnet 19 på dine prestasjoner. Det samme med timene du har spilt tidligere, teller ikke, bare timene du spiller fra oppdateringen. Det nye kameraet og visningssystemet er verre enn før, da det er altfor feilaktig og forvirrende.
Siden siste oppdatering har spillet haltet mye, og når jeg blir med i et rom fryser spillet og jeg kan ikke kjøre bilen, vennligst fiks dette.
Cooking Cafe - Food Chef Аркаде gvy
Jeg elsker dette spillet, men den gangen jeg oppdaterte det, ble spillet dårlig, selv om telefonen min har stor lagringsplass har 3 GB ram som fortsatt henger, og jeg vet ikke hvorfor noen ganger når jeg kjører 402 kan bilen falle fra undergrunnen. bare skjedde? Og også når jeg logget ut og jeg logget på mangler mine andre biler selv om jeg lagrer prosessen. Jeg håper du kan fikse disse feilene og krasje i spillet ditt fordi jeg virkelig vil spille dette spillet igjen TAKK ❤️!!!!
Virkelig bra spill 😄
Vi trenger neste oppdatering der når bilen krasjer, må delen av bilen knekke og fjernes
Dette spillet er flott..men trenger fortsatt FLERE FIKSER. Vennligst legg duplikatsiden slik at folk ikke roter til den andre siden mens de setter på dekaler og farge.. det er frustrerende tho fordi folk spør om denne funksjonen fra et fjor. Vennligst fiks vennedelen .. alltid buggy og kan ikke koble til venner igjen. Og vær så snill å fikse billyder .. legg til mer realistiske lyder enn datamaskinlyder .. vær så snill å forbedre fysikken i dette spillet .. spesielt når du svinger til venstre eller høyre .. bilen ruller alltid ... og vennligst FIXXX
Fin app, men jeg har noen bilforslag i neste oppdatering: Nissan Urvan eller Toyota Hiace Mitsubishi Montero sport Mitsubishi Xpander Mitsubishi Strada Nissan Navarra Og kan du legge til flere sirenelyder for å gjøre det mer realistisk. Og gjøre lysene lysere? Det er ubrukelig når jeg går til nattmotorveien
Jeg vil ikke anbefale den nye oppdateringen. Nye lyder er ikke bedre, men ok
Jeg gir 2 stjerner fordi jeg kom på svartelistet server uten å bruke hack eller feil! Og jeg kan ikke se vennene mine på nettet det er så ille for meg å løse dette problemet ellers vil jeg ikke gi 1 stjerne også så dårlig spill!
Dette spillet er dårlig fordi jeg får de beste bilene og designene og jeg byttet en og jeg fikk ikke den andres bil, det skjer mye med meg
Min mening om spillet er bra, men alt jeg anbefaler er å få det til å være som GTA 5 og falt bra, men jeg vil at det skal være litt utadvendt
Jeg liker og elsker dette spillet, jeg spiller det hver dag. Men en ting jeg hater, er feilen der jeg tilfeldig ble forsinket og noe dukket opp sa "System UI reagerer ikke". Jeg hater det når jeg liker spillet mitt. Vennligst fiks dette hvis dette kan fikses.
Car Parking Multiplayer ব্যাজ mdaq
Car Parking Multiplayer Download on Windows Car Parking Multiplayer · V380 Pro Download on Windows V380 Pro · Anime Slayer أنمي سلاير Download on Windows
Det er så etterslep så mange spillere som har gamle telefoner kan ikke spille spillet ditt, og jeg er også berørt, vær så snill, lag en lite eller lav en lavere grafikk for spillere med gamle telefoner